nu kan jag äntligen säga ; ''I år fyller jag 18''

har nu anlänt till Ön, dock den mindre och med mer hemkänsla. Dagen har spenderats på grovsopsstationen, hos farmor och på farfars grav. Helt ok.
Kvällen var från början tänkt att spenderas på Östermalm hos Ari, men planerna gick i stöpet och nu blir det en välförtjänt hemmakväll i soffan med hummer. Yep, you heard me!
Igår tänkte jag kolla på 007' The world is not enough, men pappas dator ville inte sammarbeta så jag spelade lite Snake stället. (jag blev bäst på snake idag, 1225p (Y) )
Jaja imorgon åker vi iallafall till Blidö tiiiidigt på morgonen. hör du det david?? TIIDIGT ha, sconesen och pannkakorna klara!
nu ska jag kolla på Project Runway

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0