ny rubrik

I'm baaaaaaaack och redo att fylle era tomma hjärtan med lite blogginlägg!
Igårkväll hade jag f a r e s plus are över på middag och lite mys framför brasan. fella o rebecca åkte till midsommarkransen och anastasia pkte em klockan halv elva. Ari och Sofia stannade kvar och vi mös till det riktigt med lite vickning och Vänner. allt som allt en väldigt lugn men trevlig kväll.
Idag har jag gått runt och legt vuxen vilket har inneburit total rengöring av disk och ytor. Tre tvättmaskins-omgångar och allmän undanplockning och tillfixande av hemmet.
känner mig faktiskt rätt lyckad.
innan jag går och lägger mig ikväll måse jag hinna ta en dusch o tvätta håret för i morgon ska jag klippa mig (BUHUHUHUH) och då måste jag ju vara någorlunda fin i kanten.
Jag ska även gå på Snabba Cash med Ari och då är det viktigt att jag luktar fabulous.
just nu sitter jag och kan inte alls bestämma mig för om jag ska se på incrouwepi blabla på trean med George Clooney och Cathrine Zeta Jones eller Scream 2 på femman... jag orkar inte sätta mig in i någon av de två..
ja hörni.... nu ska jag gå och jäsa i ett hörn för jag är så himla mätt!! gjorde en riktigt smaskig fruktsallad till mig själv som efterätt! :D
BAAH (bye)

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0