perfect shoppingday

ja, efter skridskoåkningen så gick jag, maggan, rebecca o sofia till Gina Tricot och shoppade för att fira att vi ... öööööh..... åkte så bra!
Där hade de i alla fall massa pangpriser på alla rea-varor. Alla nedsatta priser var bytta till 49 eller 99:- kronor!
AMAGAD tänker ni kanske. och det gör ni rätt i! Det kändes som att vara på Primark igen och det tog inte mpnga sekunder till jag hade runt tio galgar på handen.. Men men. Det var ju billigt!!
Detta var i alla fall vad jag kom hem med :)
Svart lång tröj-klänning (lite genomskinlig jag vet men jag kommer ha grejer under) 49:- (!!)
T-shirt, rosa/korallröd (syns dåligt med camen) 49:-

Batikmönsrtade jeans. 99:- (!!!!)

Leggins med detaljer på knän och höfter. 129 :- (ej rea)

Brun/rosa långt baslinne (strunta i den sista bilden, dett konstig mellan pose bara. inget annat) 49:-

Ja inte pjökigt hörni tycker jag!
Nu ska jag inte röra mitt kontokort förrän lönen och studiebidraget kommit in.

Imorgon börjar vi tio så jag kan chilla JÄTTEMYCKET nu :)

pospos♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0