S Ö M N

äntligen fick jag sova ut på riktigt!
Klockan 13:00 tvingade Sofia mig ur sängen och nu sitter jag och ska börja packa mina grejer för att sedan åka hem till min mamma.
Inatt drömde jag en väldigt konstig dröm som jag inte alls vet hur jag ska tolka. Men det är väl så det ska vara antar jag?
Vädret idag ser väldigt trevligt ut i alla fall. Dock är solen snart på väg ner så jag får väl skynda mig så jag hinner vara ute innan den försvinner??
Hörs senare, alligators!
måste bara lägga till en rätt kul grej somjames postade på min wall.
''What two words best describe Emma Hansdotter Serner's lifestyle? MLIT FTW''
dvs My Life Is Twilight For The World!
hahah, james känner mig bättre än jag känner mig själv..

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0