serious shit

ja herregud, lite pinsamt seriöst vart förra inlägget....
Om lite mer än en timme ska jag ta bussen och åka in till Globen där jag möter upp pappa för att glida hem i bilen.
Jag måste verkligen börja packa och fixa inför helgen. Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig ikväll.... jeans är ju ett måste i denna kyla. men jag vet inte alls vad jag ska ha för tröja..................................
kanske bara en snygg tisha med min nitkavaj.. fast det beror på hur smutsig den är.. ja, ni hör. i-landsproblemen idag är många.
Vi hörs sen, ska se om jag pallar ta med min egen dator till pappa. jag får ju ändå skjuts så det blir inte sådär jättemycket att bära..
Jag ska även ringa till en frisör som är väldigt bra på att lyssna på vad man verkligen vill ha, så att hon inte klipper av hela håret. ska försöka få en tid till helgen någon gång.
anywho, c ya!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0