Snabba Cash

har nu kommit hem efter en händelserik eftermiddag.
Efter skolan åkte jag o hämta ut biljetterna o sen pte jag vidare till Kungsholmstorg där jag fick en skön klippning. Min friöst var riktigt bra och tog bara så lite som möjligt, men i utbyte fick jag komma dit efter 6 veckor igen. Så den 1 mars ska jag dit igen och fräscha till det hela.
Efter frisörbesöket pkte jag till Fridhemsplan där jag mötte upp Ari. Vi åkte till Drottninggatan, gullade med james en snutt o gick sedan och åt på Kungshallen. Klockan sex anlände vi till Lidinö Centrum och satte oss för att avnjuta en av Sveriges bästa filmer på länge. Seriöst, den var så sjukt bra! Inte alls en sån där konstig svensk film utan riktigt cool och bra gjord!
Ja, den rekommenderas verkligen! :D

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0