thought and shit

sitter och jobbar med vår nybörjarlektion på spanska. det är rörigt och jobbigt.
jag vill gå härifrån och fika med Ari o james.
jag vill inte gå i skolan mer och jag vill inte göra det någonsin igen.
det är fruktansvärt jobbigt att prata med folk som är dummaihuvudet utan att få säga det till dom.
jag måste verklgen plugga idag. gjorde inte det igår och har inte gjort det tidigare. det dalar....
måste hinna köpa födelsedagspresent också. och leva lite. ch plugga till svenskaprovet nästa vecka. och skriva på min fördjupningsuppgift om Woodstockfestivalen och dess påverkan på hippiesamhället. och skriva en ghandi-reflektion. och massamassa annat'
jag hatar skolan
har jag sagt det förut? i så fall säger jag det igen
JAG HATAR SKOLAN
jag hatar ksg
just nu känns det som om allt jag vill får jag inte. det suger jag vill fylla arton nu.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0