värdelösa dag

ja, sovmorgoonen till tio i morse var ju som en gåva sänd från gud, men dagen var minst lika värdelös för det.
på spanska gjorde vi ingenting. på kuh:n var jag inne på youtube och på mentorn satt jag i en stol o spela snake.
fast sen hade jag gitarr och lärde med hela The Girl From Ipanema och början på Sweet Home Alabama :D den är cool
jag ska börja kolla lite på provet vi har på fredag och än en gång ta del av det fantastiska arvet från AF i form utav böcker och anteckningar av en då ambitiös Emma.
Men jag ska framför allt vara med lilla mami som kommit hem idag. Hela tio dagar har gått sedan och hon åkte och tiden har gått både snabbt och långsamt. men det har varit roligt att leka vuxen ett tag. jag kommer klara mig fantastiskt när jag flyttar till New York ;)
hahahohohihihihhi så kul ka jag vara en tisdagskväll
imorgon ser jag att det kommer vara 20°C varmt och jag kommer gå ut med bara ben, min nya skor och min skinnjacka. helst ska det ha dykt upp ett par Ray-Bans också och en snygg blommig tunika.
hur hade ni tänkt klär er imorgon?
nu ska jag äta mat. jag älskar mat♥

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0