I'm just living my life, there's nothing crazy about me

Ber så HEMSKT mycket om ursäkt för mitt uteblivna bloggande den senaste veckan. Hade väl egentligen inte tänkt uppdatera nu när Sofia varit här men eftersom Osvald sa att han skulle gå in här idag på stranden var jag ju bara tvungen att skriva några ord!!
Jag och Sofia har mest hängt runt här nere, varit på stranden på dagarna och stekt och ägt killarna på fotboll. Vi är riktiga proffs. Förutspådde både Holland och Spanien till final. Och dom som inte ens trodde vi visste vad off-side var..
Ikväll ska vi ner till grillstranden och äta middag och sen ska vi sova nere på austre! galna gänget
Får väl se om vi vågar.. Steka ska vi göra imorgonbitti ialla fall!! Sofia tar en båt som går 14:15 så vi hinner nog steka nån timme. Shit, bråttom har vi nu så jag får väl skriva mer i morgon.
hörs!

Kommentarer
Postat av: sofia

ph damn, jag ville ju sova under stjärnhimlen till vågornas brus..Nästa gång! saknardejredan.se

2010-07-10 @ 23:40:31
Postat av: sofia

My little biffie<3

2010-07-11 @ 19:33:11
Postat av: Anonym

<3

2010-07-13 @ 15:04:15

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0