Imorgon kör vi!

Tant, Unge Herrn och Gammel-Gäddan - aka Mamma, David och Eric - åker upp till Visby och Almedalsveckan imorgon och som avbytare hoppar Sofia in!
Fella kanske kikar in senare i veckan om hon hinner också.
Åh, det kommer bli perfekt!! Jag har redan tänkt ut små utflykter som vi kan göra och ååååå det kommer bli så bra!
Klockan halv elva-elva anländer hon till Hamra Kyrka ungefär och då kommer jag stå där med utsträckta armar och omfamna henne likt en mor som träffar sin dotter efter tio år i från varandra!
Sedan väntar en veckas tjollahopp här i Maggan tills mamma kommer tillbaka på fredag. Visst, mormor och moster finns några tiotals meter bort men dom kan hålla sig borta tycker jag.
TjoHO
I alla fall, i dag var vi nere på stranden igen efter att ha ''gjort sudret'' dvs åkt till Vamlingbo och Burgsvik. Men spännande var det och en riktig Road-trip för att citera David.
Jag badade för första gången i Sverige också. Kallt som ja, dricksvatten eller något var det, men skönt för fy satan va varmt det var idag! 30°C stod det med fetstil över Gotland idag och det var vi värda tycker jag! Tyvärr innebär sådana temperaturer att det kan hälsa på lite alger har jag kommit fram till men vi får hoppas att dom håller sig borta.
Nu väntar middag över hos mormor med familjen Moster som nyss anlänt. Hej och hå

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0