mobilt bredband.....

ligger i sängen o försöker ladda in tre olika sidor för att kunna kolla the hills, men mitt dummadumma bredband är långsammare än något annat riktigt långsamt. (det är sent mina metaforer börjar ta slut. bare with me)
Jag tror jag är beroende av serier?
men det är ok. man får vara det dagar som dessa. även fast det är som förut då varje dag bara var en av vad som kändes som tre miljoner men när vädret inte är perfelt och sysslorna få så tycker i alla fall jag att man får tillåtelse till att gräva ner seriegrottorna och bara njuta av att leva sig in i någon annans liv för en gångs skull. För det är väl egentligen det det handlar om?
jag tänkte i alla fall bara kika in och så så att ni inte blir oroliga.
I morgon ska vi ner till stranden. bara så ni vet

Kommentarer
Postat av: sofia

Emma jag är hungrig men jag får ingen maaaat. Åh, hata fatcamp

2010-07-02 @ 18:57:35
Postat av: emma

näää inte fatcamp?? vi kan köra när du kommer ner

JAAAAG LÄNGTAAAAARR!!!

2010-07-02 @ 21:46:18
Postat av: sofia

Haha, vore det inte kul om jag var på fatcamp! JAG MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ LÄNGTAR JÄTTEMYCKET!

2010-07-02 @ 22:21:10

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0