Tydligen har jag 2 läsare nu för tiden

Godmorgon godmorgon
En dag kvar i huvudstaden onnan jag återvänder ner till gotland. Känns väldigt skönt. Nu har jag varit här uppe ett tag, köpt lite skäna grejer. Men nu är det dags att åka tillbaka.
Igår träffade jag ju som sagt upp Sofia efter jobbet ocvh vi drog oss hem till ön, handlade lite, och åt middag. Som sagt har jag ju ingen tv utan det blev en middag framför Gudfadern på VHS. inte världens bästa film direkt men nu har jag sett den..?
Sedan låg vi ute på verandan och lekte lite och drack god kaffegrej. En pleasant surprise kom vid elva-rycket och innan dess hade både albykillen och engelskmannen hörde av sig igår också, haha... någon som är sugen att dra på fest på Café Opera?
Efter jobbet idag ska jag in till stan och fixa grejer till emmaboda, typ stor väska, sovsäck mm. Sen ikväll ska jag sova hos Felicia, kommer kännas skönt med radio...♥

Okej heido

Kommentarer
Postat av: jag är en så tekniskt sett så har du bara en för jag räknas inte

okei heiråå

2010-07-24 @ 10:47:15

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0