Asså vafan?

Förlåt för dålig uppdatering här men jag har haft fullt upp ända sedan jag kom hem, och om jag ska vara helt ärlig har jag inte ens packat upp än.
Vädret idag var ju bara underbart! Dock tyckte jag att det var jättesmart att ta svarta tajta jeans så svettade gjorde jag. I morgon blir det jeansshorts och tunn tröja.
Idag har jag efter skolan hunnit träffa viktor en sväng, tagit en glass i solen med rebecca o fell o käka middag hos farmor. mhm
I morgon ska jag träffa Ari och jobba. Fick idag reda på att jag fick jobb i helgen (sjätte juni, OB) och midsommar afton. Galna ob blir det och förhoppningsvis blir det värt det när lönen kommer även fast det blir rätt lite jobb nu i juni.
Aja, bilder ska jag lägga upp snart men gå in HÄR så länge och kolla på tvååringen som röker upp till 40 cigg om dagen.
NUDLES

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0