Blondinbella är faktiskt också hemma

Hopsansa jag har inte orkat ta tag i det ''riktiga'' livet på förskräckligt länge. Det känns så extremt onödigt att på något sätt 'ta i in i det sista' när det ändå bara är en vecka kvar. Förövrigt åker jag till kreta om fem dagar.
Malet med dagen var Religionskompletteringen men koncentrationsförmågan leker kurragömma (vem kom på ordet?!) och jag hittar ständigt andra saker som är mer intressanta än samhällssynen hos Islam och Kristendomen. Men men, dagen är ännu ung, hon är faktiskt bara halv tre, så jag har lång tid kvar. Måste bestämma mig för vilken bok jag ska prata om i morgon på boksamtalet också... Någon som vet vad man ska göra?
Annars då, jag kanske ska åka ner till Amsterdam i höst ock våldgästa en kompis som ska börja på skola där. Då kan jag och Stijn bli kompisar på riktigt.
Nä, nu ska jag dricka upp kaffet och jag vet inte. Göra något
hej då coolingar

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0