del tre HERE WE GO

Tog en liten paus för att bland annat titta klart på filmen Valentine´s Day som jag började med igår kväll. Riktigt bra film faktiskt! Rolig och så. Jag har även under de senaste dagarna lyckats titta på The Bounty Hunter med Jennifer Aniston och Gerard Butler eller vad han nu heter. Också skitbra film. Eller, skitbra var väl kanske att ta i men bra var den i alla fall! Om ni undrar var jag kollar på mina filmer någonstans så håller jag inte på och laddar ned utan jag streamar online!
Om det är så att jag vill kolla på en film så går jag alltid till Thepiratecity.org först. Dom har alla dom senaste filmerna och har flera olika länkar så att man kan hitta den bästa. Men vill jag kolla på en serie så går jag in på wathcxonline eller tvduck.com. Det senaste är nästan bättre dom det finns typ 100 olika länkar till olika sidor som har avsnittet!
Hoppsan där blev det visst lite gratisreklam eller något. Det finns bara en Emma Serner så det är bara att börja skicka gratispresenterna till min adress!
I alla fall. Var var vi? Jusste, Gotlandsresan. Det var väl inget speciellt med den egentligen. Åkte lite båt, åt lite kyckling och frossade i jordgubbar, choklad och egengjord kladdkaka.
A sen kom vi ner till Bertelsmässe typ klockan halv elva på kvällen och gick och la oss nästan med det samma.
Sen ringde klockan halv åtta nästa morgon och det var bara att kravla sig up ur sängen och i träningskläderna för att åka och inviga yogashalan i Burgsvik tillsammans med Thomasine. Jag hade inte yogat på ett tag så det var rätt tufft, plus att jag var riktigt täppt i näsan vilket gjorde att jag var tvungen att andas genom munnen hela tiden. Men tog gjorde det och idag vaknade jag med skrikande träningsvärk i axlar, rygg och baksida lår. Härligt!
stanna kvar en liten stund för om en eevigheeet, en koort sekuuuund! hur tänkte carola där? kommer det upp bildbevis på min läpp.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0