Det går i omgångar

ni kanske har suttit där hemma och tänkt; 'Nämen! Har Emma äntligen växt upp och släppt den där hunken hon var så pinsamt förälskad i?'
HA! Säger jag bara. Klart jag inte har.
Jag har bara lugnat ner mig lite (läs: förstått era hintar om att jag är en tönt och hållit känslorna inne) och låtit det sjunka in.
Men nu när den nya filmen är på gå och filmfestivaler av alla dess slag surrar runt i media kan man ju inte hjälpa annat än att hamna i det där gamla träsket!
Det allra senaste är faktiskt att R-Pattz har klippt sig. Åh nej!! tänker ni, men Oj så fel ni har. Lite kortare på sidorna men längden kvar vid luggen är vad som gäller nu och mamma, man trodde ju att det bara skulle kunna gå nedförs efter den förra frisyren men nu är han het som nykokt gröt!
Jag har leta efter lite bilder men fastnade när jag såg denna
Och helt ärligt. Vem skulle inte gjort det?
Återkommer när jag hittat en bra bild på hur han ser ut just nu!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0