fyfan för igår

igår var inte rolig. låg hemma. grät. bara satt och kolla in i väggen. Första gången jag var själv på mer än en vecka.
Tänkte på allt jag varit med om. och hur det inte kommer komma tillbaka. på hur sverige är ett jävla skitland som suger.
på kvällen åkte jag in till rebeccas lägenhet och typ, sov. Vaknade upp lite piggare och mindre rinnig i ögonen.
Sitter nu barnvakt åt sofia o harald men har riktigt tråkigt. Middagen är redan avklarad så nu satte jag på tv:n så dom kan sitta där i stället.
Ikväll ska jag åka in och kolla på bio med tjejerna. Sen ska sofia sova hos mig. inte vara själv nu mera på ett tag.
fyfan.
fyfan för allt

Kommentarer
Postat av: R

<3

2010-06-23 @ 16:55:24

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0