glad midsommar

Den här tiden alltså! Allt händer som i slow motion. Hur länge har vi inte varit hemma liksom? I en evighet!
Jag och Sofia har börjat kolla på sista minuten. Åker förhoppningsvis på torsdag.
skönt.
Allt kom tillbaka hos pappa. Som nån jävla sjukdom.
träffade mamma idag för första gången sen innan Kreta. har berättat om det mesta. om dimitris. om de mesta typ.
"är du kär?" frågade hon. Nej. Men något annorlunda var det ju; och det har etsat sig fast i själen på mig.
det blir bra på torsdag.
Jag är hemma idag. Tydligen har jag missat hela grejen att Midsommar är precis som nyår. Inte en människa är kvar hemma. Men det ska bli skönt att bara vara med mamma hemma och äta godis.
Skiter i att åka hem till pappa sen i kväll. Tar en tidigare buss till jobbet istället och sätter mig ute på takterassen och käkar frukost. Sen ska jag åka hem och sola. Färgen är väl typ det ända man åtminstone har en liten chans att behålla.
Jaha förövrigt då. Jobbade i morse. Det var. a. tråkigt.
Längtar till måndag då jag först ska skära ut den här jävla bollen och sen ha lunchdejt med sofia o stasia och äta gyros♥
det var det lilla jag hade på hjärtat. hoppas ni får en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: a

upphittad: gyros restaurang vid skanstull (eller restaurang är att ta i, men det finns sittplatser under tak)

2010-06-26 @ 00:22:33
Postat av: R - emember

måste säga att jag känner mig lite bortglömd..

2010-06-28 @ 14:35:12

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0