jag hade kunnat sitta på en strand vis samma tid imorgon

men jag tog för lång tid på mig att fråga pappa. biljetterna (som gick ner ända till 2198) var slut precis när vi skulle beställa och det ända planet som gick ner till heraklion utan hotell hade bara en plats kvar.
fan också så sjukt jävla irriterande.
nu känns det ju faktiskt bara jävligt irriterande att sitta hemma och tänka på att det som händer imrogon är att jag ska fira pappa. mysigt ja jo men jag hade hellre legat nere på stranden och sen börjar göra mig iordning för Paradiso.
Men mamma sa det  (och det tänkte jag innan hela den här sista minuten grejen började) att man kan ju alltid ta et vecka eller två i augusti innan skolan börjar. typ ta ett flyg den 15e augusti och skippa dom första dagarna i skolan. det kan säkert gå ner i samma priser som de i morgon. imorogn!! fan altså!!
undrar hur det är där nere då. är det varmt tro?
jag kommer i alla fall göra en tradition av att åka ner dit varje sommar. ni som vill följa med kan anmäla sig på sverigesugerhersonissosärbäst.se
jahaja. det blir visst Gotland på måndag då. och pluppborttagning också för den delen. alltid något.
Förövrigt så känns det som att mitt huvud ska sprängas och som om mina tänder ska ramla ut.
imorse var jag så täppt att Välkommen till Aftonbladet, det är Emma blev 'Bälkommen till Aftonbladet, det är Ebba.'
nä, om man skulle lägga sig därute? det är ju lite fint i alla fall.

en sista koll på resemarknaden bara

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0