Nedräkning!!

Hjälphjälphjälp!! Åker vi till Kreta i morgon bitti?! Kommer jag stå på City terminalen klockan halv fem och vara redo att åka från, för tillfället, eländiga Sverige? det här är ju sjukt!
Jag är i princip helt klar med packningen, men jag har stött på ett problem. Jag har packat ner en stor handduk, men så kom jag på att man kanske vill ha en till för att duscha med..? Ska jag packa ner en till ? Det känns ju jättejobbigt!
ARS (hehe) , hur ska ni göra??
Gårkvällen var i alla fall riktigt rolig. Först var det Osvalds studentmottagning och sedan bar det iväg mot Fruängen och lite middag och tillbehör där! :)
Gick och la mig någon gång runt halv fyra och gick upp hal nio. Inte sådär jättefräscht. Men jag är i alla fall hemma nu och ska snart börja göra mig i ordning. Jag hoppas att den här dagen inte sätter standarden för resten av sommaren..
Ikväll så blir det hemmakväll för min del, trots att jag är bjuden till olika ställen, men det är 'famlijedag' och jag kommer ju ändå typ dygna imorgon, så det är lika bra att få sig lite sömn när tillfället finns.
Jaja, vi hörs sen ikväll-vilket förmodligen blir sista inlägget innan kreta. en får ni stå ut i en hel vecka!
hälften av mina läsare följer ju iof med på resan så det blir nog inte så stor skillnad..
Hej!

Kommentarer
Postat av: johanna

brukar det inte finnas handdukar på hotellrummet? :) puss och hare gött i kreta och resten av sommarlovat med för den delen! :)

2010-06-12 @ 20:02:39
Postat av: johanna

man kanske säger på kreta kom jag på nu... hehehe

2010-06-12 @ 20:03:06

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0