Okej, del två

Japp, då har jag berättat om operationen, what's next?
Jo, mina dejter i måndags!
Jag hann med att träffa Ari, Sofia och Fella på bara 3 timmar! Emma står för effektiv vet ni väl?
Ari och jag satt ute på hennes balkong och drack kaffe och pratade om livet i allmänhet. Jag kom hem till henne klockan elva och klockan tolv var jag påväg igen för att möta Sofia på vid t-c. Vi kikade i affärer och satt i solen på konserthus-trappan och njöt. Klockan ett kom sedan Fella och avlöste efter ett tag Sofia och vi satt kavr där på trappan och catchade upp, som man brukar säga. ..?
Vi pratade om Grekland och Gotland och annat myspysig. tihihi
Klockan två bar det sedan hemåt för att packa ner det sista.
Så, redo för del tre? eller börjar det här bli tråkigt?

Kommentarer
Postat av: sofofoff

wohooo, uppdatera din arbetslöse vännnnnnn

2010-06-30 @ 13:11:31

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0