pappa 50 år

Idag firar vi pappa, som egentligen fyller 50 år i morgon. Femtio år?! det är hälften till hundra.. om toio är det snart dags för honom att pansionera sig.. När blev våra föräldrar så gamla? tur att pappa inte läser det här för om han inte redan hade åldersnoja så skulle den nog definitivt sätta igång nu..

 Hela tjocka släkten, eller a asså inte min släkt typ - mest Lisas, kommer hit och firar och mitt uppdrag är att göra två kladdkakor (som redan står i ugnen-duktig emma) och dammsuga undervåningen. Hej o hå vilket uunderbart liv!

Ikväll ska jag hem till mamma för att packa till det inför Gotland och så. Sen är det ju operation på måndag morgon klockan åtta.. som tur är går inte båten förrän kloclan sex på kvällen så jag antar att jag hinner återställa mig lite i alla fall. Men gyros ska jag kunna trycka i mig!! Jag kanske passa på att klippa mig också. Får se hur mycket tid jag har.

Jaja, nu är kladdkakorna klara och snart ska jag sätta igång med städningen. Vore skönt om man fick lite tid ute i solstolen också. Man vill ju att det ska synas att man bara inte hängt i Sverige sen början av sommarlovet (som förövrigt är slut om typ 8 veckor). Men jag längtar till slutet. DÅ ska jag ta den där sista minuten resan. Förhoppningsvis har man cashat in lite från Juni då och lite från juli åtminstone så det borde inote vara ett problem. Hoppas bara studiebidraget kommer in den här måndaden..
Blablablaaaa vi hörs lite senare


Kommentarer
Postat av: sofia

eller sex veckor kvar. vi hade åtta allt som allt. Haha, nä, här kommer jag och strör salt i såret, flåt.

Men gotland blir ju jättemysigt emma och party och grejjer för pappa. Låter ju gr8! Ses imorrn <3

2010-06-27 @ 14:28:19
Postat av: emma

men! man harv äl ändå alltid 10 veckors sommarlov!!? a men visst Gotland kommer blir hur kul som helst. ha.ha.ha.

ses kl tolv imorogn istället? <3

2010-06-27 @ 22:12:33
Postat av: R

fortfarande ensam och övergiven :'''(

2010-06-28 @ 14:38:28

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0