Sådärja

Då har vi slutat tvåan allihopa!
Bara ett endaste litet år kvar innan vi ligger hemma i sängen och mår illa och luktar öl♥
Själv tyckte jag att skolavslutningen i sig var ett misslyckat försök till en ''hipp'' variant av det annars fina och t r a d i t o n e l l a originalet.
Men nu är allt klart! Jag sitter hemma, nydushad och fräsch, och bara glider runt på internet nu innan jag ska in till stan igen till studentmottagning och sen något festligt hos fella.
Om vädret blir mirakulöst friskt från detta rugg så åker vi kanske in och sätter oss utanför sthlm jazz fest och lyssnar, annars stannar vi nog hemma där hela natten.
Jag har inte bestämt mig om jag ska sova över eller ej. Jag måste i alla fall vara hemma klockan tio i morgon bitti.
Idag har jag på mig mascara för första gången på ett bra tag. Jag vill gnugga i öögonen men sånt får man inte om man är tjej och sånt.
Fan att man inte kan lägga upp videor från Photo Booth direkt här på bloggen för mina småsykon är seriöst rilkitgt rubbade.. Men jag kan ju i alla fall citera en av Olivers in ledningar till en video
''Hej jag heter Oliver, och jag är faktiskt en kille.''
Ha en bra avlutningsfredag!
och kom ihåg, bara för att datorerna försvunnit hem till Gregor och hans gitarr så betyder inte det att ni måste sluta läsa min blogg!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0