17 vaaad?

Vaknade imorse och mådde jävligt illa. Satte mig nere i vardagsrummet och panikpluggade lite i onödan och gick till bussen. Som var inställd. En kvart senare kommer nästa buss och jag kommer till rådmansgatan när provet börjar. MEn det löste sig. Mådde fortfarande tiktigt illa. Fick pissprovet. Nötade mig igenom g-frågorna och mådde illa. Satt i två och en halv timme och hoppades att mina poäng skulle räcka. Och mådde illa.
Åkte hem någon gång efter provet och ligger nu hemma och mår illa. och jag har..... wait for it...... hicka.
Jag har ätit typ tre tuggor tortillabröd och några klunkar yoggi dag. Men jag är mätt och har ont i magen. Och jag är trött. Ingen jävla höjdardag direkt.
Mamma är borta under kvällen så jag har huset för mig själv fram till typ halv elva. det är väl skönt.
Svenskaprov imorgon. aha?
Apropå rubriken. Det är 17 skoldagar kvar.

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0