Andra maj ffs

Idag gick jag upp kvart över två. så extremt skönt. Sen åt jag världens godaste yoghurt som jag köpte igår för att lyxa till det lite. Det är vaniljyoghurt från det där företaget so har en grek på framsidan även fast det står Turkisk yoghurt. A, jag åt i alla fall den med lite ananas, solrosförn och havreflan(?) i. jobbigt gott.
Mamma kommer hem om kanske en timme, antagligen lite mer. Såg på Aftonbladet.se att Eyafjällajökull hade spottat ut mer rök. nu ringde hon och sa att dom hade landat.
Idag SKA jag skriva mitt svenska tal och försöka plugga till vad vi nu har nästa vecka.
HEJHÅ

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0