Den där verifieringsgrejen

som kommer när man kommenterar, jag har inte lagt till den och den går inte att ta bort! jag vet inte varför den är där men ni får helt enkelt lida!!
Förövrigt (damn längesen jag använde mitt favoritord) har jag precis kommit hem efter söndamiddag hos laubschers och tänkte börja skriva mitt svenskatal.. javet..
jag kan inte gå och lägga mig innan tolv numera. riktigt jobbigt faktiskt för det är ju INGET roligt på tv efter typ halv elva på vardagar. och man är ju inte pigg på dagen heller när man går o lägger sig ett och går upp sju?
nu la sig timjan på min arm, naw-faktor eller vad?
om ni undrar vad dom vita fläckarna gör på hennes hals där över halsbandet så är det bara kala fläckar efter att hon haft halsband i femtusen år och det slutat växa hår där nu :D
Imorgon är det studiedag, nähäää, studiebesök, första lektionen. värt? nej
men man kan trilla förbi pipers på vägen hem. f.e.k.k.e
nä, dags att låta er sova. xoxo

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0