FRA åt helvette, lämna mig IPRED

skolan sög ju. försov mig en timme och missade kvarten. bussen kom för tidigt, fick sitta och vänta 20 min till nästa buss. geografin sög ännu mer. min data dog. Religionen är onödig. men slutar snart. min data stänger ner internet hela tiden utan att den säger till. bara under det här inlägget har den stängt ner sig 3 ggr. mina skor håller på att gå sönder. ska gå och klaga efter skolan. och köpa glass. mamma har middag hemma med tråkkärrningar. vet inte vad jag ska göra. måste göra typ 4a religionsuppgifter. och svenska talet. och nått annat sjukt onödigt. bara 5 veckor kvar till kreta. typ sånt man måsste tänka på.

saknat dagens jag irriterar mig på? here you go

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0