hohohhaha

a e, nu har jag bokat emmabodabiljett jaha haha mhm
a sen så har jahg ätit lite glass också, för jag va med fellak på pipers o a hemma då för jag fick hem igår.
a sen så har jag kollat på en video med en kille som har fotat sitt ansikte varje dag i åtta år och gjort en film. cool typ?
mm nu ska jag kolla lite på film o sen ska jag.... sova? a lite faktiskt och sen imorgon ska jag gå lite i skolan ett tag och sen klockan tio över tre ska jag vara hos tandläkaren och kolla på mina defekter. haha jätteroligt
och som avslut tänkte jag bjude på en jävligt härligt bild. fan vad jag längtar tillbaka till paradiset!!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0