Hopsan hejsan

Det blev lite tomt på bloggen nu sådär men det gör väl inget? Eller?
Valborg 2010 blev i alla fall riktigt bra. Lite väl överskattad högtid kanske.. jag menar, vad hände egentligen? Jesus? Men annars är det ju kul att säga -''Nämen så va jag ute på Valborg.'' Istället för -''A så va man ute i fredags..''
Det blev lite grillning a casa de moi sedan blev det mycket dans som vissa borde sett tycker många. sedan åkte vi in till stan till lägenheten, träffade upp en pojkvän och hans kompis. Det var trevligt och skönt :)
Tre gick vi exlusive fella o rebecca hem och halv fyra kom vi fram till Banérgatan och en låst dörr med nyckeln i låset. Då började emmas lilla tjyvhjärna arbeta och kom på idén att brorsan skulle öppna dörren som går till köket och gå in dör. visserligen innebärande att hon hoppade upp på en hylla som stog i vägen och sedan ner på kopieringsmaskinen för att sedan gå runt lägenheten och öppna ytterdörren för mig. The mother to my brother kom upp yrvaken med ett skrämt uttryck i fejset. Aja tänkte vi och gick och la oss.
kvart i ett vaknade vi sedan, läskigt hungriga och nu sitter vi här. eller a, jag sitter här och brorsan på golvet med epilatorn i högsta hugg. Jag fick precis rova och nä. mitt hjärta klarar inte sånt. jag håller mig till min bundis rakhyveln och kanske KANSKE en vax session nån gång.
Idag ska jag fika med viktor och sen ska jag hem och fixa lite och sånt. ska försöka skriva mitt tal till svenskan också, eller lixom typ lite stödord.
A det va min fredag och lite lördag. hur har ni haft det?

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0