Klart

Jag har precis läst upp mitt färdiga tal för mamma. Det tog 4 minuter och 27 sekunder. Och om jag får säga det själv så är jag faktiskt nöjd. Det känns som om jag fått med det jag velat ha med och mitt avslut är rätt schysst. Hoppas bara Karin tycker om det. Men jag tror att mitt lilla sentimentala tal kommer krypa sig in i hennes hjärta och viska med en liten ljuvlig klingande stämma; mvg........♥

Gud jag är helt tömd på ord nu efter mitt ordbajsande i den hela timmen som det tog mig att skriva talet. 
nu är det dags för sängen, ja ni hörde rätt, jag ska gå och lägga mig innan ELVA!! jag ska ju trots allt upp och yoga klockan sex i morgon bitti, så jag måste vara pigg och allert. Thomasine kommer till yogan också :)  

God natt!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0