långt utåt helvette

ligger Ekerö kan jag numera intyga. lite över två timmar tar det att åka från Stockholm City ut till det, väldigt fina, huset vi var i igår. Kvällen var trevlig, men jag och Sofia bestämde oss för att ta sista bussen, som gick 23:18, istället för att gå upp och ta bussen som gick halv åtta. Skönt att vakna hemma.
Vi kom ju dit vid sju-tiden så det blev ändå ett tag ute i solen på verandan och lite dans tryckte vi in också.
Trots att bussen gick tjugo över elva så kom jag inte hem förrän tjugo i två. Så jävla lång tid tar det att åka. Förstår ni?!
Jaja, jag var i alla fall läskigt cool med mina percings och tatueringar även fast folk inte trodde att jag klätt ut mig utan att jag till vardags faktiskt går runt med en draktatuering på ryggen, 5 hål i örat och en i läppen och rätt mycket kajal. Men cool var jag utan tvekan. Vi får se när det kommer upp bilder om jag kan bjuda på någon. Man vet ju aldrig hur dom kommer se ut..
Idag ska jag fara tillbaka till Lidingö och fira mormor en sväng. Jag ska ta en buss som går om en timme så jag måste verkligen sluta nu. Måste hinna duscha och sminka mig också..
Medan ni väntar på en ny uppdatering kan jag definitivt rekommendera att ni kollar på senaste avsnittet av Bella&Tyra Show, då Alexandra Nilsson aka Kissie gästar programmet och mobbar skiten ur både Bella och Tyra. Jag mådde faktiskt riktigt dåligt efter att ha sett det programmet. Hon är en riktigt skithög. Men kolla på programmet, oavsett om ni följer bloggarna eller ej! Gå in här; www.bellatyrashow.se för att kolla på avsnittet.
pusse

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0