One last time

Slänger in ett litet inlägg innan jag ska sätta mig på bussen bort till Nacka för att hämta småsyskon och sedan dra till.... whaaaaaat?.... LONDON
Åtta går planet jajamensan!! Och det första ja o papsen ska göra är vaad? Primark
Jag har bara packat så att 1/4 av min väska är fylls, och jag hoppas det räcker! Vet någon om man får ha mer än ett handbagage med SAS? Det borde man väl få? Jag menar Ryan Air har ju en sån regel men dom är ju fula?
I alla faall. Kameran ligger på laddning och jag ska försöka föra över bilderna sen så ni ska få se, men jag har aldrig importerat bilderna till nya datan någon gång förut, och frankly my dear så vet jag inte var sladden är.. Men det löser vi! Pappa tar med systemaren så det blir nog rätt fina bilder förutom mina suddiga! ;)
Jag hoppas vädergudarna är med oss där borta och ändrar sig från vad dom säger nu, för om man kollar SMHI så står det typ 14°C och mulet (gråter). Men aja, Primark finns ju alltid!! Åååååh, jag ska skriva inköpslista när jag är på bussen.
Jaja, enough about L to the O to the N to the blablala, igår var en av längsta dagarna hittils tror jag nog. först lite skola sådär, sen en tur på stan, sen hem o fixa hår blabla och sen till farmor för middag och sen in till stan för FANTASTISK konsert i Konserthuset och sen förhandsvisning av SATC 2. lite galet sådär. Avslutningskonserten får 10 sångfåglar av 10. Det var underbart att bara sitta där (på bästa platserna, ja?) och njuta av vackra stämmor som smälte samman och skapade sagolik musik. Och åh, sista låten. Sommarpsalm.. Flera börja vända sig om och torka sig under ögonen och efter sista tonen var sjungen var det några som det bara brast för. åh, det var som om jag stod där igen och sjöng min sista konsert någonsin. Extremt hjärtskärnade och vackert.
SATC däremot var en besvikelse. Men det kan vi ta en annan gång nu ska jag slänga i mig något att äta och sen dra på mig kläder och dra.
Hasta luego!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0