*psshhh... aahhhh

Har legat ute på verandan sedan klockan tolv, då jag gick upp, och var nu tvungen att gå in och kolla på HIMYM för jag får snart värmeslag!!
Jag har fått fina bikinilinjer och GALNA fräknar i hela jävla ansiktet känns det som. Varför får jag fräknar på överläppen?! Ser det ut som om jag vill att det ska se ut som om jag har mustasch eller?
För övrigt gjorde jag ingenting igår och idag kom jag på att spanska boken ska in på måndag. äh
Fella, ari, nick, rasmus, johanna o ja kanske nån anna kommer hit ikväll och grillar lite smått om det inte ska regna för mycket. då får vi väl sitta inne helt enkelt.
ignorera allt förutom bikinilinjen por favor
Herre jesus, det känns verkligen som om jag har sommarlov. ska det vara så här härligt?!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0