Skön dag

i ett nötskal? Jajamensan
Efter skolan blev det en tur på stan och ett par riktigt såsiga skor! Tyvärr var dom lite av ett par små fotmördare så jag är inte helt säker på om jag ska behålla dom eller ej.. Jag ska vänta med att använda dom till jag har varit i London och letat lite där :)
Sen satte sig jag och Fella på Moda Café på Drottninggatan och efter en timme eller två kom James! Jag har inte sett honom sen.. vad ska vi säga...? två hundra år? Så det var jätteroligt att få träffa honom :)
Vi gick efter ett tag till Observatorielunden och lite senare hamnade vi vid Hötorget och det var inte förrän klockan nio som jag kom hem till hemmets trygga vrå! ojojoj
Nu ska jag kolla lite på en dokumentär på trean om Sex and The City 2. hare!
gammal bild på Timjans första kull kattungar. det gör ju bara ont i hjärtat

Kommentarer
Postat av: anony mus

aaaaaaaaaw, jag visste inte att timjis hade haft kattkultingar!!! :D

2010-05-25 @ 09:27:41

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0