Think Outside The Box

Tjenare tjenare
här sitter jag sedan någon timma tillbaka och svara i luren när uppkäftiga återfösäljare ringer medan solen lyser utanför fönstret och det är 22 grader. JACKPOT
Klockan ett idag ska jag kuta ner till tunnelbanan och skynda mig hem för att bara plocka ihop mina c00la grejer till ikväll och sedan pka hem till Jamie med dom andra och göra oss i ordning.
Jag kom på igår att jag ska vara Lisbeth Salander. Millenium filmrna är ju en trilogi, och en trilogi kan man oftast köpa som en box. jag har tagit u henne ur boxen och satt henne i verkliga lvet. jag har tänkt OUTSIDE ZE BOX OF KITTENZ som en rolig kille sa en gång. Eller så kan man bara säga tt jag tagit ur henne ur TVn, boxen. jävligt brutalt kommer det bli ialla fall.


Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0