woopdidudle..do

Somande efter att klockan ringde i morse så jag vaknade när bussen gick, och vi hade ju bara tjugo minuters lektion och sedan lunch så jag stannar hemma till Kuh:n iställer för att åka in och äta lunch sen ha håltimme.. hallo?
Tror jag ska börja med det som jag kört nu några gånger, att lägga ut helt random bilder till mina inlägg. visst är det kul? xD ..
A men jag kör på det tror jag
va nää vi va inte bruna?

ok sofia kolla HÄR då
lite rolig bild, jaja, haha

syftar på mamma.. mhhmm??

haha.. nyårsafton var det här. och ja. hatten va obligatorisk

HAHA






aa dom sista bilderna var bara roliga att lägga upp :P

Kommentarer
Postat av: sofia

näe inte så faktiskt

2010-05-25 @ 13:45:22
Postat av: sofia

Okej då, mamma var brun. Du hade ju en rätt vit rand där på en av bilderna men fortfarande inte i mammas liga. Men men, så är hon Anna Serner också lixom, svårt att toppa... HAHA, roliga bilder <3

2010-05-25 @ 22:46:32
Postat av: felicia heter jag

alltså herre gud min jesus i himmelen vad smal du var

2010-05-26 @ 16:08:56

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0