zzz

Jag är galet trött kan jag meddela. Och skithungrig. Frukosten sket jag i för att få sova. Värt? Nej
På jobbet har jag i alla fall varit i en halvtimme och om en kvart öpnar växeln så då börjar helvetet. Närå, men då kan jag inte sitta o måla naglarna som jag gör nu.
Efter jobbet ska jag äta lunch med Ari och efter det bär det av ut till nacka. Jag ska soooova på bussen.
Ikväll ska jag in till stan o träffa hno den roliga, brorsan, brorsans kille, hans kompis och lilla saga antagligen. Vad kvällen har att bjuda på återstår att se.
Stay tuned för om en liten stund kommer min önskelista upp igen!



update: letade förjäves efter en bild på vad jag vill ha just nu men nelly.com tillåter ju inte att man tar deras bilder!

Kommentarer

Lämna en liten kommentar här! Det är så roligt att höra vad ni tycker!:D

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0